Vrijwilliger worden?

Help jij mee om de Oranjefeesten tot een succes te maken? Meld je dan nu aan als vrijwilliger!

Ieder jaar worden de evenementen gemaakt door een grote groep enthousiaste vrijwilligers. Deze groep mensen die zich volledig inzetten voor, tijdens en na onze evenementen zijn onmisbaar voor de vereniging! Zonder deze mensen hadden onze activiteiten niet kunnen uitgroeien tot wat ze nu zijn en is het een feest geworden voor Hattemers, door Hattemers. Ook dit jaar beloofd het weer spectaculair te worden met een leuk programma rondom Koningsdag als een tentfeest!

Lijkt het jou leuk om weer, of voor het eerst mee te helpen?! Meld je dan nu aan als vrijwilliger door onderstaand formulier in te vullen. Voor elk onderdeel zijn er mensen nodig!

Bekijk welke commissie bij jou past.

Aanmeldformulier
vrijwilliger

Neem even de tijd om dit formulier in te vullen.

Geslacht

Bedankt voor de aanmelding!