Nog geen lid?

Vul onderstaand formulier in, wordt lid van de Hattemer Oranje Vereniging (H.O.V.) en machtig de penningmeester om 1x per jaar de contributie af te schrijven van uw rekeningnummer.

De contributie bedraagt € 10,00 voor een gezin met kinderen tot 18 jaar. Ben je 18 jaar of ouder dan moet je zelf lid worden van de vereniging. Zonder tegenbericht (beëindiging van lidmaatschap) wordt dit lidmaatschap elk jaar automatisch verlengd.

Voor leden die buiten Hattem wonen brengen wij € 2,50 extra in rekening (bovenop de contributie) als een bijdrage in de portokosten. Een programmaboekje heeft 4 postzegels nodig bij het verzenden.

Thuiswonende kinderen van 18 jaar of ouder dienen zichzelf als lid in te schrijven via het aanmeldingsformulier.

Oranje vlaggetjes

Aanmeldformulier

Neem even de tijd om dit formulier in te vullen.

Geslacht

Door bovenstaand formulier in te vullen geef je de Hattemer Oranje Vereniging toestemming jaarlijks de contributie te incasseren van uw bankrekening. Let op: Ben je jonger dan 18 dan mag je geen machtiging afgeven, vraag hiervoor toestemming aan je ouder/verzorger.

Bedankt voor de aanmelding!

Wijzigingen doorgeven
Vrouw met laptop

Wijzigingen doorgeven?

Wilt u een wijziging doorgeven, zoals;

Stuur dan een mail naar: info@hattemeroranjevereniging.nl

Let op: wijzigingen kunnen alleen gedaan worden onder vermelding van het lidmaatschapsnummer en geldig telefoonnummer.