Het bestuur

Het dagelijks bestuur van de Hattemer Oranje Vereniging bestaat op dit moment uit een (Ad interim) voorzitter, penningmeester en we zijn ook nog opzoek naar een secretaris.

Commissies

Daarnaast zijn er commissies om zorg te dragen voor specifieke activiteiten en taken. Bijvoorbeeld een commissie voor de jeugd, een commissie voor sponsoring en een tentfeestcommissie.

IMG_6644.jpeg

Binnenstad

Op Koningsdag is er volop belevenis in de binnenstad, zoals o.a. de aubade, kleedjesmarkt, heel veel optredens, animatie en een ook de oldtimershow. Maar denk ook aan het feest op Koningsnacht. Wil jij meedenken over deze activiteiten? Meld je dan aan voor de commissie binnenstad!

28d795c8-93a7-4735-afcc-a7135f21d19b.jpg

Senioren

Voor de senioren worden er jaarlijks gezellige optredens georganiseerd in de Hof van Blom en de Bongerd. Met natuurlijk een lekker oranje gebakje.

De commissie senioren doet zijn best om deze doelgroep zo goed mogelijk te bereiken.

Scherm­afbeelding 2022-12-09 om 11.43.48.png

Publiciteit (PR)

De PR commissie is verantwoordelijk voor alle uitingen met betrekking tot de activiteiten die de HOV organiseert. Van website tot nieuwsbrief, van posters tot artikelen, het programmaboekje en de sociale media.

tentfeest.jpg

Tentfeest

Helaas hebben we de laatste paar jaren geen tentfeest meer kunnen/mogen organiseren.

Wij hopen dit in 2023 wel weer te kunnen realiseren, dit is ook

afhankelijk van het aantal aanmeldingen in deze commissie!

Denk aan de handjes achter de bar, kassa, muziek begeleiding en nog veel meer.

foto 2 - optocht.jpg

Terrein en optocht

Zoals de naam al doet vermoeden, houdt deze commissie zich bezig met alle zaken op en rond het tent terrein en het marktplein tijdens de opbouw. Het regelen van verkeer, maar ook alle overige zaken zoals de voorzieningen zoals toiletwagens, hekken, technische aansluitingen. Daarnaast de opstelling van de optocht en het verloop ervan.

Menigte van mensen

Ledenadministratie

De ledenadministratie is verantwoordelijk voor het bijhouden van de gegevens van de leden van de Hattemer Oranje Vereniging en het updaten hiervan.

Maar houdt zich ook bezig met het moderniseren van de administratie door digitalisering en

automatisering.

Jeugd

Onze jeugdcommissie organiseert ieder jaar op de ochtend van Koningsspelen leuke activiteiten voor de basisschoolkinderen.

En rondom Koningsdag leuke activiteiten voor peuters, kleuters en de oudere jeugd.

Denk aan een springfestijn en een kinderochtend bij het Dijkweitje.

Schermafbeelding 2022-05-04 om 13.13.29.png

Sponsoring

Zonder de sponsorbijdrage van vele ondernemers in en rondom Hattem zouden we niet zo’n groots feest neer kunnen zetten in Hattem. Dit kan een bijdrage in geld maar ook een bijdrage in natura zijn. De commissie sponsoring is bezig met het werven van nieuwe sponsors en het beheren van bestaande sponsorrelaties.

2-euro muntstuk

Kascontrole

De kascommissie controleert de boekhouding en de jaarrekening. Naast de controle op de cijfers informeert zij zich over het gevoerde financiële beleid, vraagt wie de rekeningen betaalt, vraagt wie het contante geld beheert en kijkt wie welke andere taken uitvoert op het gebied van financiën.

Als jurylid draag ik mijn steentje bij als vrijwilliger aan deze leuke vereniging.
De enthousiaste reacties van de deelnemers en het bestuur geven mij de drive

om me in te zetten voor deze vereniging!