Scherm­afbeelding 2023-10-31 om 14.15.35.png

De Oranjefeesten zijn er voor alle bewoners in en rondom Hattem. Al sinds 1921 wordt dit feest door vrijwilligers georganiseerd. Wij organiseren op eigen kracht, met de medewerking van vele vrijwilligers en plaatselijke ondernemers, ieder jaar weer een geweldig feest voor jong en oud.

Om dit mogelijk te maken zijn wij afhankelijk van sponsoren. Dankzij u als sponsor kunnen wij Hattem een fantastisch Oranjefeest laten beleven met live muziek en tal van activiteiten voor jong en oud.

Wij willen iedereen, groot of klein, een kans bieden om sponsor te worden van de Hattemer Oranjevereniging. Iedere bijdrage is welkom!

Daarom kunt u kiezen voor één van de sponsorpakketten of natuurlijk een vrije gift.

Nog geen sponsor? Stuur ons heel gemakkelijk een mail!

Scherm­afbeelding 2024-03-30 om 14.55.53.png